Summerbucket list


Moi!


En ole koskaan saanut tälläistä halua päästä koneelle kirjoittamaan. Mulle tuli aivan jäätävä ispiraatio Demin lehdestä, jota noin minuutti sitten vielä luin... Avasin koneen ja yritin laittaa nettiä auki, muttei se suostunut aukeamaan joten kiiruhdin äidin työ huoneelle ja avasin koneen. Nyt olen kirjoittamassa tästä mistä halusin teille kertoa...


Olen miettinyt jo hetken aikaa summerbucket listin kirjoittamista ja sitä tulinkin kirjoittamaan.
Tässä se tulee:


1. Skam maraton. En tiedä pystynkö siihen, mutta yritän ainakin.         (ei ole mahdollista)
2. Pukeudun miten ikinä haluan. Tuntuu kuin koulussa ei voisi olla omaitsensä pukeutumisen suhteen, joten kesälomalla laitan mitä ihmeellisimpiä asuja!           DONE
3. Opettelen kärkitossuilla kaikenlaisia asioita           DONE
4. Telttailua         DONE
5. Maistan 3 eri jäätelöä, joita en ole koskaan ennen maistanut    DONE
6. Kirjoitan joka viikko yhden postauksen blogiin     (olen pahoillani ettei tämä ole ollut mahdollista)
7. Grillaan vaahtokarkkeja      DONE
8. Hyppään laiturilta       DONE (en muistanut ottaa kuvaa)
9. Heitän talviturkin ennen juhannusta       DONE
10. Laitan kortin, jossa on kielellä, jota en osaa, rakkaus teksti, jonkun oven taakse     DONE
11. Luen 3 kirjaa       1kirja luettu


Siinä oli nyt hieman alkua... Lisää saattaa tulla. Ja muuten, kun olen jonkun noista tehnyt, kirjoitan sen perään DONE. Kirjoitin tätä hymyssä suin, joten toivon, että tämä viihdyttää teitä ja hetkinen! Tulipa mieleen, että voisin joka tehtävän kohdalla laittaa videon postaukseen siitä ja kertoa mikä numero se äsköisistä oli.


Ihanaa, että kesäloma alkaa! Toivon, että voisin olla mahdollisimman monen henkilön kanssa kesäloman aikana! Te tiedätte keitä tarkoitan. Henkilöä, jonka kanssa olin luistelemassa talvella kerran. Henkilöä, jonka peläytin 2.6 aamulla. Henkilöä, joka rakastaa Robinia. Henkilöä, joka on erittäin hyvä baletissa. Henkilöitä, joiden kanssa juttelin facetimessä, kun he olivat pesäpallo leirillä (3). Henkilöä, jolla on oma YouTube kanava. Henkilöä, jonka kanssa ekan kerran kun olin heillä, pelasimme humming challengia. Henkilöä, jonka kanssa kävin ostamassa nykyiset Nikeni. Henkilöä, jonka kanssa olin kummitätini luona. Henkilöä, jolla on Mikki Hiiri huppari ja henkilöä, jonka kanssa olen aivan liian vähän.


Toivottavasti tajuat, että puhun juuri sinusta! Oli ihana päästä kirjoittamaan teille!
Käykää ihmeessä addaamassa snapissa nimimerkillä @haakanaiida ja instagrammissa samalla nimimerkillä!


Hyvää kesälomaa kaikille lukijoilleni! <33333

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Pelko

Tabu speak out: Menkat

Astma vie voimat