MUN KESÄ

Hellurei!

Joo mä tiiän, että olette ihan hulluna odottanut mun Summer bucket list:iä, mutta valitettavasti mä en sitä ole jaksanut alkaa tekemään. Kaiken lisäksi mun kesäloma ei oikein ole mennyt odotetusti.

Mun kesäloma alkoi mun muistaakseni 3.6 ja heti sinä päivänä pääsin mun parhaan kaverin mökille viettää peruskoulun päättäjäisiä. Se meni hyvin ja mulla oli oikeesti ja aidosti kivaa. Seura oli hyvää sekä oli ruokaa ja juomaa. Sauna ja lampi kruunasi tämän kaiken. Sitä seuraavalla viikolla mä pääsin apuvalmentajaksi huippuvalmentajan leirille eli toisin sanoen sain neljä päivää putkeen nauttia valmentamisesta hyvän valmentajan ja apuvalmentajaystävien kanssa. Ja sainhan mä viettää muutamia kivoja päiviä kavereiden kanssa ja paljuilla yms. tehdä kaikkea kivaa, kunnes...

Tuli eräs lauantai aamu. Mun piti lähteä kahden kaverin kanssa kaupunkiin, mutta mulla oli ollut tosi outo olo jo pari päivää ja öisin oli ollut todella kuuma ja kylmä ja olo oli todella ihmeellinen. Mä sit päätin vihdoin uskaltautua mittaamaan kuumeen ja selvisi, että mulla oli ihan reilusti kuumetta. Siitä lähti mun tuskaset 2-3 viikkoa. Ensimmäisenä mä olin kuumeessa ihan normaalisti kunnes mun yskä vaan paheni ja seuraavana maanantaina menin käymään lääkärissä äidin luona ja selvis, että mulla oli keuhkokuume. Sillon mun ekat ajatukset oli, että sinne meni se kesäloma. Siitä sitten parin viikon aikana kävin muutamaan otteeseen päivystyksessä, kun ei antibiootit tuntuneet helpottavan ollenkaan. Selvis sitten verikokeilla, ettei olleet oikeat antibiootit kaikkeen. Mulla selvisi olevan samalla myös mykoplasma sekä keuhkoklamydia. Sain sitten paljon vahvemmat lääkkeet niihin ja siitä jatkui mun tuskanen matka.

Sairastelu kesti siis yhteensä n. 3 viikkoa. Tähän päivään mennessä olen parantunut lähes kokonaan ja antibiootit loppunut. Kuitenkaan en saa urheilla täydellä panostuksessa vielä ennen reissua. Siitä en olekkaan teille puhunut, joten sen kohteen pidän yllätyksenä, joka selviää myöhemmin. Loppu kesän suunnitelmiin kuuluu Mustan Pitsin yö ystävien kanssa sekä mun lauantaiset syntymäpäivien juhlinnat sukulaisten kanssa. Ens viikon viikonloppuna menemme äidin ja sisarusten kanssa Helsinkiin Duudson Park:iin ja mahdollisesti käymme Linnanmäellä. Valitettavasti en ole ottanut mitään erityisiä kuvia kesälomalta, mutta lupaan panostaa siihen enemmän loppu kesän ajan. Kesän lopussa yritän tehdä teille kesälomakoosteen!

Toivottavasti teillä on ollut maittava ja mukava kesäloma ja olette saaneet nauttia minunkin puolesta ja samalla toivotan hyvää kesäloman loppua!

Somet

Snapchat: haakanaiida
Instagram:Iidajjosefina
Vsco: Iidajjosefina

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Pelko

Pitkän ajan suosikkeja+kuulumisia

Tabu speak out: Menkat