Pitkän ajan suosikkeja+kuulumisia

Moi kaverit!

Joo tiedän, että oon jättäny teidät ilman lukemista aika pitkäksi ajaksi, mutta nyt lähtee taas. Oon pitäny teitä tosi pimennossa tosi kauan varsinkin siitä, että mitä mulla on elämässä meneillään tällä hetkellä.

Eli siis. Aloitetaas tylsimmästä eli opiskelusta. Kuten tiiätte, että varsinkin yhdekäsluokkalaisilla on ollut tosi stressaava kevät. Pitäisi miettiä jatko-opintoja ja seuraavaa opiskelupaikkaa. Mulla on sujunu kevät yllättävän rennosti. Kokeista on tullut 8-9 ja projekteista on selvitty. Ainut aine, joka tuottaa mulle edelleen haasteita on matikka. Voi herranjestas, kun ne asiat ei mee mun päähän, mutta oon antanu sen ittelleni anteeks. Ei kaikissa aineissa voi olla hyvä. Muissa aineissa kylläkin on sujunut tosi hyvin ja menestyksekkäästi. Ja kuten te tiedätte niin mun matka on kohti lukiota. Ja jos ette vielä tiedä mun tulevaisuuden suunnitelmista niin musta pitäisi tulla terveystiedon opettaja tai mahdollinen luokanopettaja, mutta opinnot vie minne sitten viekin ja se on hyväksyttävä.

Harrastusten kannalta sujuu kanssa hyvin. Aloitin vuoden alussa siskoni kanssa tankotanssin ja hetken päästä meiltä löytyikin sitten jo tanko yläkerran aulasta. Pesäpallon jouduin lopettamaan vuosi sitten, joten sille ei olekaan tulevaisuutta, mutta yllätyksenä teille, olen aikomassa jatkaa koripalloa syksyllä. Nykyään käyn myös salilla juoksemassa ja venytelemässä sekä tottakai valmennan rakkaita tyttöjäni!

Oon kesän aikana oppinut monia asioita fyysisesti ja henkisesti, mutta niistä avaudun enemmän mahdollisesti seuraavassa postauksessa. Nyt on aika siirtyä itse aiheeseen. PS. MÄ SAIN KUMMITYTÖN MAALISKUUSSA!

Tän pitkän ajan, kun en oo kirjottanu, mulle on syntynyt tosi paljon lemppari asioita ja nyt kerron niistä teille pienten selitysten kera!

1. Ensimmäisenä suosikkina on Orion Pharman Humektan-voide. Se on tarkoitettu kasvojen, käsien ja koko vartalon päivittäiseen hoitoon. Itse käytän sitä joka päivä kasvoihin. Innostus tähän lähti siitä, kun äiti toi kerran töistä sellasen pienen purkin sitä ja ihastuin heti. Humektanista ei jää semmosta tiedättekö öljyistä ja rasvaista pintaa vaan ihmeytyy nopeesti pehmentäen ihoa samalla ja sopii myös akneiholle. Se on vaan paras kosteusvoide ever!

2. Sitten seuraavana lempparina Sita Salmisen asmr-videot. Hohhoijjaa, kun uni tuleekin vähän vauhdikkaammin! Ennen mun piti laskea lampaita, että sain nukahdettua. Sitten yhtenä iltana päätin antaa mahdollisuuden niille videoille ja valkkasin "Stressaako?" videon. Laitoin kuulokkeet korviin ja puhelimen tyynyn alle. Kuuntelin tarkkaan Sitan sanoja ja äänia ja sitten heräsinkin amulla. Oli niiiiin rauhoittunut olo. Sen jälkeen oon kuunnellut asmr-videoita varsinkin Sitalta, koska ne on niin rauhoittavia ja tulee turvallinen olo. Suosittelen edes kokeilemaan! (kertokaa kommentteihin mitä mieltä olitte!)

3. Kolmantena on vuorossa Suolavesisuihke by Hair Care. Mulla on luonnollisesti tosi suorat ja liukkaat hiukset, joten mulle on tosi vaikeeta saada mitään kampauksia tai varsinkaan kiharoita hiuksia. Kun valitin asiasta mun kampaaja-tädille, hän käski testata tätä suihketta ja kyllä muuten kannatti. Yllätyksekseni sain mun hiukset kuriin ja yön lettien jälkeen ne pysyi jopa pienessä sateessa kiharoilla ja samalla hiuksista tuli hitusen karheammat, joten niitä on suihkeen jälkeen helpompi käsitellä. Suolavesisuihkeen tarkoitus on siis korostaa kiharoita ja kesyttää suorat ja liukkaat hiukset sekä antaa luonnollista volyymiä hiuksille. Testatkaa ihmeessä!

4. Neljäs lemppari on joskus Tigerista ostamani viikkokalenteri. Kalenteri on siis pöytäkalenteri eli sitä ei hirveästi kanneta mukana. Siinä on ihana design ja iso tila viikon joka päivän menoille! Joka aukeamalla näkyy myös kuinka mones viikko on meneillään. Itse merkkaan siihen menot sitä mukaan mitä saan menoistani tietää ja ilman kalenteria olisin TODELLA hukassa. Niitä ei ilmeisesti saa enää ainakaan Tigeristä, mutta uskon, että saman tyyisiä on kuitenkin jossain muissakin kaupoissa!

5. Now is number fem´s turn (eiks oo hyvä rallienglanti/ruotsi). Eli suomeks vielä. Viidentenä on vuorossa silmälaput vai miks niitä ikinä kutsutaankaan. Sellanen maski mikä vedetää silmien eteen nukkumaan mennessä ja takaa menee naru(en siis tiedä miks niitä oikeesti kutsutaan). Mulla on huoneessa pari ihanan kirkasta valoketjua ja pikkusisarusten takia aulassa on valo illan ajan, joten huoneeni on nukkumaan mennessä todella valoisa. Tämän ongelman on pelastanut ns. silmälaput. Enään ei ole sitä ongelmaa, että olisi liian valoisaa, kun saa vetää pehmeän maskin silmille ja johan on pimeää. Joitakin voi nukkuessa häiritä, jos silmillä on jotain, mutta kannattaa ainakin kokeilla!

6. Seuraavana uhrina on Bernerin XZ  hoitosuihke tuoksussa suklaa vanilija (kuulostipa toi hauskalta "tuoksussa" 😂). Siitä lähtien, kun tota aloin käyttämään, en ole kertaakaan laittanut kermaista hoitoainetta päähäni. Toi suihke heti alusta asti teki mun hiuksista entistä pehmeämmät ja vahvemman tuntuiset. Sekä hiukset ei rasvotu niin helposti. Suihke estää myös hyvin talvista sähköisyyttä! Suosittelen edes kokeilemaan myös tätä. Noita tuoksuja on mun mielestä useita erilaisia, että testaus ei ole ainakaan pahasta hajusta kiinni, vai mitä;).

7. Noniin naiset ja herrat on seitsemännen ja viimeiset favouriten vuoro! Kyseessä on Elon Aloe Vera-juoma maussa granaattiomena. Tätä kyseista juomaa oon testauttanut monella mun kaverilla ja pakko sanoa, että oon saanu todella (tarkoitan ihan TODELLA) erilaisia arvosteluita. Juoma sisältää aloe vera-mehua sekä aloe veran hedelmälihaa, mikä on mielipiteissä suurin vaikuttaja. Niin sanotut aloe vera "klömpit" ovat joidenkin pielestä todella ällöttäviä, mutta minun mielestäni yllättävän hyviä. Tietty silloin, jos on todella kova jano, ei jaksaisi pureskella jokaista palasta, mutta itse maku on todella hyvä ja onhan juoma myös terveellistä ;)


Tässä oli seitsemän suurinta pitkän ajan lemppari tuotetta/asiaa. Pistäkää kommentteihin omat mielipiteenne näistä yllämainituista, jos ennätitte kokeilla! Olis kiva tietää vähän teijän mielipiteitä.

Tässä vielä somet:

Instagram: Iidajjosefina
Snapchat: Haakanaiida
Vsco: Iidajjosefina
Facebook: Iida Haakana

Kommentit

  1. Siis asmr videot best👌🏻 Katon niit lähes joka ilta/yö! Mun lemppareit on just sita, asmr gibi, jojo’s asmr ja asmr darling. Kaikkist eniten tykkään kaikist roleplayst!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse en ole roleplay-videoita kokeillut, mutta pistän mustiin!

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Pelko

Tabu speak out: Menkat