Bonjour!
 
Olen kirjoitellut jo blogia hetken aikaa Simplesite.com:issa josta sitten hetki sitten luovuin, koska haluan kirjoittaa blogspotiin omaa blogiani. Toivon todellakin, että nautitte lukea blogiani yhtä kauan, kun jaksan kirjoitella ja muistakaa se, että kirjoittelen vain jos jaksan, koska minulla on aikas vauhdikas arki. Olen muutenkin vielä nuori kirjoittaja, joten en lupaa mitään hyviä tekstejä. Kiitos kuitenkin jos jaksatte lueskella teksejäni. Olen jo nimittäin kauan tykännyt kirjoitella mm. runoja, tarinoita ja blogia. Noniin nyt kerron vähän itsestäni. Eli olen 13 vuotta eli syntynyt vuonna 2003. Koko nimeni on Iida Astra Josefina Haakana ja asun Satakunnassa. Harrastan pesäpalloa ja lueskelen vapaa-ajalla. Käyn myös keskiviikkoisin Crossfitiä harrastamassa. En omista lempi artistia, mutta tykkään kuunnella Latinobiisejä ja suomalaisista artisteista vahvoilla on Chisu, Anna Puu, Suvi Teräsniska, Johanna Kurkela ja ehkä myös Redrama. Tässä nyt olikin ensimmäistä tekstiä, joten jatkan ensikerralla. Kiitos kuitenkin, kun kävit lukasemassa! Ig ja Snapchat ovat: Haakanaiida

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Pelko

Tabu speak out: Menkat

Astma vie voimat